Hemma igen...

Har varit in och handlat! Gick en promenad också men gud så kallt det var. Iskalla vindar! Så det blev en kortis.
Nu har jag middagen i ugnen, snart klart. Provar någon slags köttfärsgratäng med tacosmak. Blir nog gott =)
Enkelt var det iallafall och det gillar jag...Köpte en massa FRUKT för jag känner en förkylning ligger och ruvar. Blandade till en C-vitaminboost med färskpressade apelsiner och riven ingefära som jag snart ska dricka. Borde göra susen!

Ikväll kommer några goda vänner över på fika. Beöver nog baka något tills dess tror jag...Eller kan det finnas nåt gott i frysen att bjuda på? Nä, det får nog bli ett bak efter middagen. Sen måste jag hinna med lite mer målning på namngivningspresenten!
Nu ringer äggklockan så nu blir det äntligen middag hemma hos oss.

Kram//Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0