Håret som inte blev klippt.


Och det är LÅNGT nu! Längtar efter nyklipptkänsla! Ska ringa och boka en ny tid imorn. Hoppas jag inte behöver vänta FÖR länge =). Blir babycafe i Gimo imorn också. Börjar 9 så det blir en tidig morgon!

Har precis fått veta att äldsta svägerskan befinner sig på BB! Betyder att det snart pluppar ut en till liten bebis i släkten, och jag blir "moster" igen =). Nu väntar vi med stor spänning på att telefonen ska ringa och vi får veta hur det har gått! SÅ SPÄNNANDE!! Känner nästan lite avundsjuka... Så häftigt att föda barn och tiden på BB sen...Det är något så himla speciellt! Obeskrivligt! Ja, jag längtar tillbaka till BB-tiden! Lite avskärmad från den vanliga tillvaron. Bara kunna njuta och beundra den lilla, lilla människa som alldeles nyss var en del av en...BARA VARA! Och förundras av det enorma man varit med om...Att få maten serverad är ju inte heller fel ;-)
Jag hoppas att allt går som det ska. Undrar ju såklart också VAD det blir. Boy or girl? Snart lär vi få veta!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0