Flåsigt värre!

Är nyss hemkommen från en rask promenad. Mycket mer energi idag så det var härligt att komma ut och gå min runda. Blev ordentligt varm i hela kroppen och fick t.o.m upp lite flås =) , konditionen är inte vad den en gång varit...Hoppas kunna ändra på det SNART. Men vilken dag! går nog ut snart igen och bara njuter av solen. Kanske kan man få sig lite färg i ansiktet?

Surfar runt på bokrean efter något kul att klicka hem, men ännu har jag inte hittat något...Barnböcker är ju så kul. speciellt dem man känner igen sen man själv var liten =). Annars tycker jag bäst om att "klämma, känna" och bläddra i böckerna innan jag bestämmer mig för att köpa. Det blir svårt på internet...Så jag väntar nog tills jag kommer in till stan. Då kanske jag får med mig ett gäng böcker hem.
Minns ju vad jag köpte för böcker förra året. Då kretsade ju mitt liv kring graviditeten och jag hittade massor med bra, och mindre bra böcker om ämnet. Kul att ha i bokhyllan faktiskt , och förhoppningsvis får man ta fram och bläddra i dem någon gång igen...Kolla vad som händer vecka för vecka. Jovisst vill vi ha SYSKON till Arvid! Men inte än på ett tag =).

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0