En massa foton!


Älskar den här bilden på Arvid tagen i augusti -08. Synd bara att den inte går att beställa som förstoring! (varför vet jag ej!)

Håller på att sortera bland alla hundratals digitalfoton som ligger på vår dator. Tar mkt plats! Bränner ut till cdskivor och har beställt en omgång till framkallning igen. Över 200 bilder totalt. Jag gillar att fota =). Behöver raderas från datorn och nu ska det äntligen bli av. Cdskivor istället. Ordning och reda! Vart några fina förstoringar framkallde också. Tokbilligt och så fint att rama in och ha på väggen.

Har en del att ta itu med imorgon efter den långa sjuktiden. Får se om allt hinns med... Kotte ska vägas, ska boka in tid hos husläkaren för gluten och laktosprover. MÅSTE ha en ny klipptid också! Mitt barr är vildvuxet nu... Kunde jobba flr syrran imorn och det kanske jag borde. Hon har ställt upp i vått och torrt den senaste tiden, TACK systra! Men jag känner mig heller inte HELT hundra... Kanske arbetet får vänta.

Dagen har vi tillbringat hos svärföräldrarna i Björinge by. Fick glutenfria kakor specialbakade till mig =) och en hel burk med mig hem också! Plus recept på lite olika glutenfria godsaker. Omtänksamma svärföräldrar, det är vad jag har!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0