9 Februari


Bild från förra veckan. Arvid har väldigt mycket vilja och ibland får han faktiskt inte göra precis som han vill. Då kan man bli SÅHÄR ledsen...Lilla hjärtat mitt!

Som tur är går det över väldigt fort!

Vaknade strax före 7 av Arvids joller i babyvakten. Härligt att vakna till =). Och när jag drog upp rullgardinen lyser dessutom SOLEN! Denna morgon börjar bra! Ringde och fick en tid för utredning av mina magproblem hos husläkaren. Ska kolla om jag är allergisk mot gluten och/eller laktos. Fanns ingen tid förrän i mitten på mars!! Nåja det får ju gå helt enkelt. Enligt mina erfarenheter så gör dom ju inte mycket när man söker akut tyvärr...Vilket jag har gjort X antal ggr det senaste månaderna. Så jag får vänta till mars!

Idag ska vi in till Östh och träffa mormor (mamma), gå en långpromenad och ta en fika någonstans. Sen ska jag handla till veckans matlagning! Knåpar på matlistan just nu...Ibland har jag bara sån ide´torka när det gäller mat! Fick ett recept på glutenfri köttfärspaj hos kusinen igår och den ska iallafall provas!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0