Slutspurt!

Äntligen sängdax nu, efter lite glögg och kortspel med några vänner. Jag hoppas vakna med xtra mycket krafter imorn eftersom jag börjar jobba 10.30. Och slutar 22.30! Just nu känns det inte så motiverande men fr.o.m onsdag blir det 5 dagars ledighet!!Något att se fram emot efter denna mastiga slutspurt!

 

Nu är jag i trettonde veckan och inser genast att tiden börjat gå väldigt fort! Den tidigare oron för missfall, ett hemskt illamående mm gjorde att veckorna kändes riktigt sega...Men nu har det vänt. Nu gäller det att njuta av varje liten förändring och framför allt magens tillväxt :-) Men nog har jag börjat känna av fogarna...Även fast jag inte riktigt vill låtsas om det...Om jag bara struntar i det, försvinner det då???tveksamt... Besöket hos sjukgymnasten på tisdag kanske kan hjälpa mig lite? Men nu - Godnatt!

 

Kram//E

 

 

luckeboi
2009-12-20 @ 21:50:43
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Hur ska du fira jul då? :D

Victoria
2009-12-20 @ 22:05:19
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0