Idag

 

Det blev pepparkaksbak med mormor idag! Jag var inte till någon större hjälp eftersom jag drabbades av migrän lagom till pepparkakshustillverkningen...Och vilade på soffan.Men Arvid vad väldigt entusiastisk, framför allt när det gällde att provsmaka degen ;-) det gällde att vara snabb och hinna får undan kakorna till plåten innan lilleman tryckte ut egna formar över alltihop. Sötnosen!!

Innan migränen hann jag koka knäck och den har det tjuvsmakats på redan ikväll, när M och D var här. Själv är jag mer för chokladkola, knäck är på tok för sött!! Så kola kanske jag kokar ihop imorgon...

Nu ÄNTLIGEN väntar sängen! Med min onda kropp (sedan bodypumpen igår) kommer jag sova som en stock!! Det gör jag iof alltid nuförtiden,haha!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0