Grattis!!!

I helgen fick jag veta att någon i min närhet väntar barn igen!! Beräknat bara månaden efter mig! Det verkar bli en babyboom till sommaren (ja hela 2010!) -superkul :-)

Jag har själv varit på inskrivning idag och på en gång känns allt mkt mer verkligt! Jag ska bli TVÅbarnsmamma! Arvid var med hela tiden och skötte sig som vanligt, men det fanns många knappar som drog...Arvid har väldigt svårt att låta bli knappar...

Väl hemma efter Bm-besöket blev det råttrace! Vår katt e rätt värdelös...Med råttan mitt framför nosen famlade hon bort den, och den susade blixtsnabbt in under kylskåpet. Så nu lär den stanna där ett tag...Usch, katten blir inne i natt. Råttan ska ut ur mitt hus!!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0