4:e advent

Vaknade upp till ännumera snö - härligt! Idag är A hos mormor då både jag och F jobbar. Nu är alla julklappar klara, nästan all mat inköpt och igår bakade F ihop ett pepparkakshus. Vi är redo för julfirande! Det lilla kruxet är julgranen...Vi jobbar ju ända till onsdag så det blir tight med tid till granletande. Men självklart ska ha har en gran!

Jag har fått mer energi nu och i fredags hade jag ett ordentligt "gravidryck". Vi var och storhandlade och sedan gjorde jag ugnsomelett, rostbiff, lax med pesto och slutligen ingefärspäron med grädde!(så nu har vi mat i flera dagar!) Någonstans mitt i allt detta hade vi en liten picknic inomhus och grillade korv och pinnbröd i öppna spisen.
Ännu inga laster såsom olika cravings, men jag kan bli riktigt sugen på helt oväntade saker, typ ingefärspäron- och då måste jag ha det snabbt!
Nu hoppas jag bara att förkylningen släpper. Jag tuggar färsk ingefära så att halsen bränner, hoppas att det gör någon nytta!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0