Vill inte!

En bild från vår härliga tur på sjön 5/8-09
Nu känner jag hur förkylningen kryper på mer och mer...Känns som ett rakblans sitter fast i halsen och kroppen har inte samma ork som vanligt =(. Tror att Kotte också har symtomen, de två senaste nätterna har han vaknat flera ggr och sovit mellan oss, och det hör inte till det vanliga...
 NEJ jag vill inte bli sjuk nu! Jag ska öva in två gruppträningspass, organisera inför dagis och jobbstart, ta tag i röran härhemma och köpa ny vagn. Finns ingen tid för sjukdom!! Men just nu rår jag inte över den saken och ska försöka att vila så gott jag kan. Just när man är såpass pigg att man trots allt ORKAR göra de vanliga sysslorna, så gör man det fast man helst borde ta det lugnt. Något jag har väldigt svårt för och rätt som det är stupar jag och måste inse att kroppen behöver få tid och vila för att bli frisk igen. Ska försöka kurera mig ordentligt nu,och efter att vi hämtat nya sittvagnen ikväll blir det inköp av ingefära och en massa citrusfrukter!

Kram//E
Carro
2009-08-19 @ 13:31:06
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Ingefära och citrusfrukter låter toppen! Undrar om det funkar på min hosta oxå?... Ser så fram mot att starta upp aerobicen igen tillsammans med dig! Kommer bli en superskoj termin! :O) Krya på dig, kram/ carro

Elin
2009-08-19 @ 21:54:28
URL: http://elinpels.blogg.se/

Ja, man får prova på lite huskurer ibland =)ser oxå fram emot terminsstarten nu! Det känns tryggt att köra igång aerobicen med dig som är "varm i kläderna"

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0