Tisdag


En kompis som också verkar gilla nya altanen =)

Idag sov jag och Arvid ända till kl.9! Sköönt med sovmorgon ibland...Vi åkte till Östh och fikade med M och en gammal jobbarkompis. Vi tänkte först ta en promenad men mörka moln började dra in över oss och snart spöregnade det. Då blev det fika =). Arvid for runt runt och ville undersöka allt i lägenheten (svettigt!), men efter lite mat blev han riktigt mosig så då begav vi oss hemåt. Nu sover sötingen och jag ska hänga lite tvätt. Får väl se om det kommer mer regn eller om tvätten hinner torka...

Igår beställde jag tågbiljett och nu måste jag börja se över packningen också. 05.45 går bussen på tordag morgon och sedan blir jag borta två nätter. tror det kommer bli riktigt roligt!! (Aerobicutbildning)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0