Snart...


Bild från worldclass.se

Dagen började bra med långpromenad och ihoppackning inför morgondagen. Men under eftermiddagen slogs jag av en nästan förlamande trötthet och jag undrar vad som ligger bakom...Håller jag på att bli sjuk??Känner mig ändå lite bättre just nu, bara lite kramper i magen. Hm, inte vad jag behöver inför helgen i sthlm...jag som påbörjat storkok till mina pojkar. Nu ligger en påse tinad köttfärs i kylen, längre kom jag inte med det storkoket =(. Men jag vet ju att de klarar sig fint ändå!

Väskan är iallafall färdigpackad och det känns som jag har rätt bra koll på läget. ( det gäller ju att HITTA ) men det finns ju alltid folk att fråga =). Ååå det känns jobbigt såhär innan att man ska vara utan F och framför allt A flera dagar! Jag vet ju att när jag väl är där så rusar tiden och snart är jag hemma igen...Snart...
Nu ska jag bara viiila och hoppas att jag känner mig ännu bättre snart! En glass på altanen med älsklingen gör nog susen!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0