Helg

Igår blev det myskväll i sängen framför Kristallen (jag var helt slut efter mitt pass!). Arvid vägrade sova och låg mellan oss och gosade till kl.21, sedan somnade han äntligen..Han är fortfarande snorig men ändå pigg, minidammsugaren från dagens bakluckeloppis gör honom nog lite xtra pigg =) En riktigt favorit och han har kört med den fram och tillbaka mellan kök och vardagsrum. Så söt!!
Lite roligt att det nästan var en kopia av vår riktiga!
Hittade en så gott som ny vetekudde till mig! Nu när det börjar bli kallare missbrukar jag vetekuddar =) så skönt att värma kalla fötter, ömmande muskler eller onda ryggar på!

Vi ska bara vara hemma resten av dagen och det känns riktigt skönt. Ofta innebär helgen resor och besök till höger och vänster men idag blir vi HEMMA! jag har bakat toscakaka och snart blir det tonfisksallad till middag. Senare kommer några kära vänner på besök så då kommer nog toscan väl till pass =).
Imorgon ska vi på turne´, till svärföräldrarna och faster K på Väddö! Jag ska plocka ihop lite plommon till svärfar har jag tänkt, brukar gå hem hos honom! Ska försöka träna lite också, men halsen envisas med att svida fortfarande så vi får se...

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0