Egen tid.





idag har jag spenderat större delen av dagen alldeles för mig själv...Ibland behövs lite "egentid" och idag har mina älskade pojkar fått rå om varandra medan jag varit på vift! Det blev en tur till Uppsala =). Jag har strosat runt i alla möjliga butiker i MIN takt och njutit av att bara vara själv. Jag besökte även en loppis vid Ulvakvarn som kan liknas vid den i Norrskedika (Bakluckan)! I like!! Jag kom hem igen till middagen och sedan har jag myst med A och övat ännumer balance (premiär imorgon!)

Veckan som kommer är min allra sista mammalediga vecka! Den ska tas tillvara på!
Inskolning på dagis väntar sedan och lite nerver börjar kännas nu...Min lilla lilla kille...

Min uppmaning till morgondagen; Kom och träna bodybalance på Frösåkershallen kl.18, ett superhärligt pass som jag gillar mer för var gång jag kör det! Styrketräning, yoga och stretch + avslappning I ETT! Låter bra va?? =)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0