Bygget är igång!!

Under kvällen har F och D ( tack snälla för hjälpen!) börjat med min altan! Den blir riktigt stor och jag längtar redan till att få mysa i solstolen med en bra tidning =). Blir perfekt att komma undan lite, tvärtemot vår lilla uteplats mot vägen blir altanen mer insynsskyddad. Kanske blir det invigning till helgen?...*hoppas*

Idag åkte jag, Arvid och pappa ut en sväng med båten. Ingen succe till en början, eftersom A var tvungen att sitta still i mitt knä hela tiden. Gillades INTE! Men efter ha fått sitta hos morfar och styra båten blev det gladare miner.
Vädret var ju underbart och jag hade gärna stannat på sjön hela dagen...Men nu blev det bara en kort sväng. Lagom för Arvid! Jag kan verkligen sakna att åka ut på sjön. Det är sommar för mig! Flera ggr i veckan brukade vi vara ute när jag bodde hemma. Så mysigt!
Imorgon blir det bodypump ( vore jätteskoj om du ville haka L!!)och sedan inhandling till fredagens kräftskiva! Den första i år. Ooops har även TVÅ löprundor att klara av innan veckan tar slut.

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0