Snart slut på den här dagen också...


Edvin!

...Och vi lagar mat för fullt härhemma! Matlådor ska det bli! Sen längtar jag till kvällsfika, kaffe, mackor och YATZY =). F och min nya kvällssysselsättning. Yatzy vid köksbordet minst EN gång innan sängdags.

Jag blev erbjuden att åka med ill Uppsala imorn och det tog verkligen emot att säga nej...Det är ju så kul! Men alldeles för mkt att göra hemmavid. Inte riktigt råd heller för den delen. Kanske en annan gång! Nya IKEA som har öppnat och allt...

(Lynn, säg till om du vill att jag tar bort bilden! Men den vart ju så BRA så jag ville visa den =).)

Kram//E
Lynn
2009-04-01 @ 20:59:52

Åhh, vilken fin bild! Å vilken duktig fotograf. Visst får bilder på gullungen visas :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0