Sista april...

...Närmar sig och vädret ser riktigt lovande ut! Vi och några kompisar ska grilla hemma hos oss och sen är jag sugen på att åka till Östh och se brasan på krutudden. Vi får väl se hur piggelin Arvid är eftersom det är efter kl.20...Kanske!

Jag har tagit en semesterdag då och sen väntar ledighet hela helgen =). Gissa om jag ser fram emot det efter 4 dagars jobb, ENDAST i kassan, och nästan HELT själv (Det fina vädret lockar inte folk till gymmet direkt ;-).Imorgon jobbar jag dagpass och då får jag iaf träffa resten av arbetsgruppen. Jag börjar morgonen med att leda ett balancepass kl.08.00, perfekt start på dagen!

Idag kom Kottes windstopper med posten, lite stor i storleken som pop:s kläder brukar vara, men med uppvikta ärmslut passar den! Bilder kommer...

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0