Ny vecka!

Idag jobbar jag kväll...Skönt att ha haft förmiddagen ledig med familjen och vi tog en promenad efter frukosten.
Nu är F inne och besiktar vår ena bli. HOPPAS den går igenom!På fredag är det den andras tur...
Den här veckan känns SKÖN =) jobbar imorgon men sen är jag ledig tre dagar i rad! LYX! Därefter blir det hårdkörning med helg+ mån-tors...men det tar vi då...Nu njuter jag av att jag ska vara ledig.

Nej nu tillbaka till övandet...Balancepasset ikäll leds av moi! Och jag behöver fila på de sista låtarna, plus avslappingen så, over and out!

//Elin
Emma
2009-04-21 @ 09:44:15

Gick balancen bra? Kram

Elin
2009-04-21 @ 17:26:51
URL: http://elinpels.blogg.se/

Det kändes som det gick jättebra! =)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0