Ikea till helgen!


På fredag bär det av till Uppsala! Kanske blir det inhandling av inredningen till lekrummet då...Det kliar i fingrarna och jag vill få det klart NU =) , men nu när jag börjat jobba märker man snabbt att det gäller att prioritera all ledig tid. Oftast går den automatiskt till vardagssysslor och städ i hemmet. Och självklart mys med mina älskade killar! Renovering och annat pyssel kommer förstås i andra hand...(Och jag som ÄLSKAR att fixa och dona med sånt!)

Lekrummet, som nu är ett virrvarr av leksaker utspridda över hela golvet, ska det bli ordning i en vacker dag! Inom en snar framtid hoppas jag ;-). Har planer på en kökshörna med en minispis och diskho...När vi hälsade på kusin Thea sist, var Kotte nämligen mäkta imponerad av hennes röda briospis, så det tror jag skulle gå hem hos honom!

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0