Fönsterputsardag


Eftersom pappa har ställt upp som barnvakt en hel del så tänkte jag att jag skulle putsa han fönster i gengäld. Idag var vädret perfekt, varmt och skönt men ingen sol. Så jag klädde på A och stoppade ner honom i vagnen. Han somnade så fort jag började gå =). När jag kom fram till pappa fick jag veta att systra låg hemma i magsjuka (igen!). Så fönstren blev bara putsade på utsidan(Ville inte riskera att bli smittad)...Men vilken skillnad det blev! Var färdig på knappt en timme så jag gick hemåt för att fortsätta med våra fönster. Men nä, de får va skitiga ett tag till...Känner mig lite smårisig, med halsont och feberkänslor så det fanns ingen ork kvar. Nej jag TÄNKER inte bli sjuk nu när våren äntligen kommit! Kurera,kurera...

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0