Favvokillen min!


Polarn och pyret är mitt absoluta favoritmärke när det gäller barnkläder! Hittade en drös jättefina tröjor på rea till Kotte där och idag invigde han en av dem. Nu är det stl.86 som gäller! (Han har haft stl 80 sedan han var 5 månader!) Så det känns kul med en update av garderoben nu. Po.p är ju rätt stora i storlekarna men med en body under satt den som en smäck! Visst är han fin i den!?

Imorgon har jag ledig dag =) och på lördag har vi träningsdag så då jobbar jag..Men det går faktiskt lättare än jag trodde med att jobba igen. F trivs bra med att vara hemma också. Tror det är NYTTIGT att båda föräldrarna är hemma med barnet! God natt på er!

Kram//E
Emma
2009-04-17 @ 09:55:01

Där var han lik Fritz!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0