Babyboom!


Med Arvid i magen, mars-08

Oj vad det är många jag vet som ska ha barn i sommar! En riktig babyboom i vår lilla håla =). Härligt tycker jag! Med en massa fina magar och nya små bebisar, Underbart! Själv minns jag knappt hur det var att ha en stor kanonkula till mage...Man glömmer fort!
Imorgon ska jag iallafall träffa A:s lilla bebis V. Jag känner mig mkt piggare nu än tidigare och ÄNTLIGEN har jag orken tillbaka. Så på förmiddagen imorn blir det fika =).Men Arvid får stanna hemma med pappa. Han var fortfarande lite hängig nu innan sängdags, stackarn...

Nu ska jag och Fritz göra räkmackor och dricka cider. Fira F:s lediga långhelg! Jo för han  blir ledig imorgon oxå! Känns så skönt att ha långledigt tillsammans hela familjen. I påsk blir har vi flera härliga påskmiddagar med släkt och vänner att se fram emot. Och det ska visst bli strålande soligt väder också! Kan inte bli så mycket bättre va?! =)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0