Eget rum!

Igår bestämde vi oss för att det var dags! Arvid skulle få börja sova i sitt egna rum.
mycket riktigt flyttade vi ut spjälsängen från vårt sovrum, å in i hans! Han hade lite svårare att somna än vanligt, men annars gick allt toppen! Och så slipper han bli störd när jag och F går isäng senare på kvällen, han brukar alltid vakna till en liten stund då...Stora killen med eget rum =)

Idag var jag tillslut iväg til naprapaten med min onda rygg. Var en låsning på höger sida och jag ska tillbaka på måndag igen. hade ingen barnvakt till Arvid så jag slängde med rollicken ( min gamla gåstol ) Och i den satt han så snällt i under tiden! Mycket berodde nog på att jag också tagit med hans absoluta favoritgrej!


Arvid tröttnar aldrig på att pyssla med vår bärbara telefon! (Men man får se till att ha knapplåset på,hihi)

Kram //Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0