Dan före dan...

...Före dopparedagen! Nu känns det faktiskt att det snart är julafton. Idag letade jag fram julskivan som jämt spelades om jularna när jag var mindre, och den ger mig VERKLIGEN julkänsklor!!
Snodde med mig den när jag flyttade hemifrån och det är den enda julcd:n jag har. Men också den enda jag behöver...
Jag tror jag kan texterna till alla låtar på skivan. Så när den åker på får de i min närhet garanterat lyssna till mina undersköna toner =).

Hittade granen med stort G idag! Med pappas hjälp och med broder som barnvakt så tog det faktiskt bara ca en halvtimma tills vi hittade VÅR gran. Nu står den i garaget och vänjer sig vi värmen, men imorn åker den in i vardagsrummet och pyntet ska på! Grandoft i huset är ju höjden av julstämning, eller vad säger ni?

Nu är det bara hoppas på lite mer snö...Just nu stormar det så att huset knakar!

Kram //E


                Kanske har den här söta lilla nissen dimpit ner i några av era postlådor?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0